۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۳۰

شمخانی:

اتخاذ ابتکارات مذاکراتی جدید در دستور کار ایران در وین است

اتخاذ ابتکارات مذاکراتی جدید در دستور کار ایران در وین است

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: ارزیابی مولفه‌های جدید موثر بر مذاکرات و اتخاذ ابتکارات مذاکراتی برای سرعت دادن به حصول نتیجه را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حساب کاربری خود در توئیتر، با اشاره به مذاکرات وین، نوشت: کنش‌های مثبت و منفی کشورهای حاضر در مذاکرات وین با هدف تأمین منافع انجام می‌شود و قابل درک است.

وی تصریح کرد: تنها عامل مؤثر بر تعامل ما با ۱+۴ نیز تأمین منافع مردم ایران است. ارزیابی مؤلفه‌های جدید مؤثر بر مذاکرات و اتخاذ ابتکارات مذاکراتی برای سرعت دادن به حصول نتیجه را در دستور کار داریم.

کد خبر 5440731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • تصمیم به موقع IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      0 0
      با گرفتن تضمین چین و روسیه امکان دور زدن تحریم ها توسط آمریکا کم میشه ولی چون آمریکا بنا نداره تحریم رو لغو کنه بعید است قبول کنه و اینجا به حق بودن ایران و تیم ایران برای افکاری که هنوز به آمریکا اعتماد دارن رو میشه و تصمیم بسیار خوبی بود قبل از توافق سست.
    • محک شیطان بزرگ IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      1 0
      این خواست با گرفتن تضمین چین و روسیه از آمریکا تا حدودی محقق می شود اگر آمریکا تضمین ندهد یعنی بدنبال لغو تحریم نیست و قصد کلاهبرداری و هزینه برای ایران دارد و بهتر که قبل توافق چین و روسیه آمریکا را محک می زنند
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      1 0
      چین و روسیه به موقع وارد عمل شدن تا جلوی خسارت مجدد ایران توسط آمریکای بدعهد گرفته شود اگر آمریکایی به چین و روسیه تضمین لغو تحریم ها را ندهد آنوقت افکار عمومی دنیا هیچ وقت نمی توانند بر علیه ملت ایران حرف بزنند
    • محمد IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      2 0
      امیدوارم این ابتکارات حالت تهاجمی باشه.
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      1 0
      از اینکه جناب شمخانی فعال شدن خدا را شکر این نشان میده دولت روحانی دست و پای همه را در مذاکرات برجام بسته بود تا مردم از ترکمنچای برجام مطلع نشوند
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      1 0
      روسیه اگر غرب را تحریم انرژی کند چه اتفاقی برای گاز نفت و برق در اروپا خواهد افتاد اگر برق اکراین به اروپا نرسد چه می شود؟ چند درصد انرژی اروپا را روسیه و اکراین تامین می کنند؟